6

TRANZYT:
TEATR JEDNEGO AKTORA – TEATR JEDNEGO WIDZA
ŚWIAT JEST DZIEŁEM WARIATA
Szybka wymiana treści spojrzeń i zdarzeń
Słowa eksportowe – chcesz zostać w tekście?
Intensyfikacja słów – różny kontekst czasu
MOBILNY STAN SŁÓW, ZAJEBISTA PRAWDA, ODLOTOWE WYNIKANIE
GRAWITACJA DUSZY, JAKIM JESTEŚ PRZEDMIOTEM?
JEDNO HASŁO DO WIĘKSZOŚCI SŁÓW,
„Zablokowano destrukcyjną witrynę internetową”
„elementy zakłócania pamięci”
Kto nas wie, wie nas jak zna się rysopis
REWELACJE UFNOŚCI, „tych i wiele innych informacji
zawdzięczamy”:

0:21 first forest (favorite)
1:18 SECOND forest (life)
3:40 last forest (dreamer)

Ciało, twarz zrównali ci z ziemią, w ziemi twarz węszysz, próbujesz dokopać się do sedna siebie,

Merytorycznie zakłócenia,
twarz w złotej siatce
twarz ucieczki w siatce cienia: cień mostu

twarz: ktoś zwinął twarz jak nośnik pamięci
do odtworzenia, sytuacja pokładowa: replikacja
wymiana danych, PRZEMIANA,
my second my last my first
„this sky” „Read more” „make” – UP!

Piszę, język, jakbym nie znała żadnego języka
piszę jakbym nie znała siebie

piszę?

mój głos jakby go ktoś odtwarzał
mówienie numer 1 prowokuje mówienie numer dwa
kilka ścieżek dźwiękowych, przełączam głos
mówienie to sytuacja
jakim językiem się posługujesz przyjaciela czy wroga?

-5

PRZYSZSZELEST

W drzewie czerwone światło
W filiżance księżyc
W ujściach drogi ”tancerka” zwana „zwiększamy prędkość”
W ścianie spotkania pomarańczowe echo
Suknia i płaszcz, rewelacja z minionej epoki

Tata pisze list: ubieraj się ciepło
według wielkiego wybuchu mamy przed sobą
dopiero pierwszy dzień wszechświata
według sugestii bezpieczeństwa
mamy za sobą wiele niedokończonych opowieści

Świat widziany z zaplecza: wielki komputer
z twardym dyskiem w formie
Wszechogarniającego JA, etui jest materią
Są ,a, materie

Dostatecznie dużo oszukało nas, bezpieczne przyzwolenie
Na manipulowanie szczęściem, silikonowym gównem
które szczęściem nie jest
„szczęście”, gdziekolwiek, byle zamiast :” które”

Przybysz dostaje racje psychotropów
Przybysz nie wie że jest przybyszem
Przybył wbrew swojej przeszłości
„porzeczkowa rzeka” wciąż płynie jak krew na ustach
Prawdą wyzwolony z przełęczy i zasadzki ciągłego
odczuwania
wewnątrz na zewnątrz ryzyko jest kwintesencją
wokół są tylko ruiny, zauważyłaś,
zauważyłem – nie ma bliskich nie ma bliskich
są odpowiedzi, zapomniały kim są i kim chcą ciebie
wywołać z lasu wątpliwości

-6

Łącze sieć czasoprzestrzeni w obrębie jednowymiarowego węszenia: jestem w okolicach wygnania – uzupełnienia słów
wypowiedzi między wyrazowe – emocjonalny kolor każdego zdania

Nikt w historii nie był tak prześladowany

„dotykowy wyświetlacz z bryły lodu”

Głos poza częstotliwościami wychwytane poza uchem

Ucho – ethos codziennej wymiany spojrzeń

Czy sytuacja jest równoległa do szerokości geograficznej ?

Z wszystkimi składowymi operatora

7

scenografia słów; — perspektywa słów
zamiast ust – rana

„służba więzienna”
ma karcer, „droga gwiazd”, kulisy nędzy, wielopostaciowy
obiegowy posterunek używania słów

monitorowanie słońca
„analiza filmu z monitoringu”
diagnostyka twarzy

działania interaktywne,
powtarzalność nie jest imitacją,
ale nieskończonością

słowa o zasięgu międzynarodowym
słowa o zasięgu kosmicznym

by odnaleźć teraźniejszość powraca się z przyszłości

-18

Kwarantanna
:
odrażający zapach ludzi, mdli mnie,
ich słowa rozpisywane na tysiące kwestii i ról,
odrażający zapach ludzi, mdli mnie,
każdy chce przeżyć, na tym pobojowisku,
w tym przekłamaniu, każdy sra w pory
byle przeżyć, zdradzili by każdego,

skurwiele,

8

Na Ziemi coś się dzieje
Na Ziemi dzieje się coś złego

Odbiór: ziemia, zniekształca się
Widzę ziemię, z balastem, ewoluowanie form
Odczuwam ją, jako, co: materia – awaria między -relacjami –
Ziemia, do podziału, ukąszona, wewnętrzną sytuacją
Ziemia, wygina się, oddziałuje, na inne ciała
Wciąga w siebie, w katastrofę, poszczególne elementy

Na Ziemi dzieje się coś złego
– kto ci o tym powiedział?
– Bóg mnie woła, że jest Jest i Ziemią widzi

Szkielety domów, tłumy wołające do autorytetów których nie ma
Poeci udają poetów, ludzie udają ludzi
Pretekst każdy pretekst jest dobry
„wszystko co najlepsze wykorzystają przeciwko tobie”

Rezonans magnetyczny – smuga cienia –
– pani jest taka zabawna
– pani jest taka śmieszna

-19

Są ofiary – nie pozostaną bez odwetu
Są takie rany – zamieniają się w otchłań

Krew wrze czyje to są żyły?

Ktoś szukał złota?

Czyje to są odpowiedzi, a rano znów będziesz śpiąca,
A jutro znów tabletka,

Ukrywam się przed własną porażką
Ukrywam się przed swoim bólem
Ukrywam się inni nazywają mnie więźniem losu

Zbaczamy z drogi= zbaczamy z tematu

Intensywność przeżyć,
Kompresowanie wypowiedzi do jednego słowa
Litera jeśli jeszcze jakaś jest czynna
Litera jeśli jeszcze nie jest zainfekowana
Język samoczynnie reguluje dopływ ludzi
Woda sumuje w liczby niepojęte,

9

Treść streszcza się do – od

Chwilowo „list jest nieczynny”

Tymczasowo „zaraz wracam” wtajemniczony w bezkres nagiej

Prawdy, 1,2,3,4,5,6,7,8,9,

Systematyka: godziny minuty, ludzie są sekundami,
Jeśli siedem dni, to dlaczego wciąż pierwsza sekunda?

Wchodzimy do zniszczenia
Odchodzimy do ocalenia
Wchodzimy do zagłady
Odchodzimy do samotnych

Według dobowej racji: 24 – 48

Synteza jest bezużyteczna

Prawo stałe nie jest constans prawo zmienne jest punktem

Dodatkowe: streszczenie treści 0:0

Liczba snów dzielona na każdy gest
Liczba ludzi dzielona na : ty i ja

obok

Generowanie odległości, przymus relacji, generowanie odległości, jestem, Jestem, przywyknąć do całości,

Już wiesz,

-20

Są czyny które nigdy nie znikną z filmu o Ziemi
Są czyny które produkują swą tożsamość

Poezją, kontratakiem i kontraktem z prozą życia
Wmówili ci że
Wmówili ci że, „pani żyje w świecie obłędu”

Przepraszam, wstaję, połykam tabletki, i znów śpię,
Wstaję, połykam tabletki i znów śpię,

Pani jest wieloraka –

Ewa Sonnenberg – Letter From Orange Forest (vol. 2)
QR kod: Ewa Sonnenberg – Letter From Orange Forest (vol. 2)